קרדיט תמונה: freepik

שחזור מידע – באילו מצבים תתקשו לבצע שחזור?

הטכנולוגיה שינתה את חיינו בצורה מאוד משמעותית. היא הביאה איתה נוחות רבה, כזאת שקשה אפילו לתאר אותה במילים. אך עם הזמן וככל שהטכנולוגיה הופכת להיות יותר מתקדמת, כך אנו הופכים להיות תלויים בה. התלות בטכנולוגיה יכולה להיות בעוכרינו אם יקרה משהו להתקן. הרי ההתקן הטכנולוגי הוא זה שעליו אנו מאחסנים את כל המידע הכי חשוב שלנו. אם יקרה לו משהו, המשמעות הישירה תהיה איבוד של כל המידע שאותו לא הספקנו לגבות.

אז מה עושים במקרה שבו ההתקן נהרס? הפתרון הכי נכון מבחינתכם יהיה לפנות למעבדת שחזור מידע. מעבדה אשר יש לכם את הציוד הדרוש על מנת לנסות להחזיר את המצב לקדמותו. למרות אחוזי ההצלחה הגבוהים בשחזור מידע, עליכם לקחת בחשבון כי לכם יש לא מעט אחריות. כאשר במצבים מסוימים תוכלו לגרום לכך שלא יהיה ניתן לשחזר את המידע. אז מה אסור לכם לעשות כאשר אתם מאבדים מידע חשוב ואתם רוצים לשחזר אותו?

אל תנסו לשחזר את המידע בעצמכם

זה אולי יכול להישמע מפתה מאוד, אך מוטב כי לא תכניסו ראש בריא למיטה חולה. אין לכם את הידע ואין לכם את הציוד הדרוש על מנת לשחזר את המידע. שחזור מידע זוהי מלאכת מחשבת של ממש שאמורה להתבצע על ידי אנשים מנוסים ומיומנים. לכן אנו מציעים לכם שלא לבצע את הפעולה הזאת בעצמכם כי אתם עלולים לשלם עליה ביוקר. לא רק שלא תצליחו לשחזר את כל המסמכים שהלכו לאיבוד, תוכלו להביא לנזק משמעותי יותר. כלומר תוכלו להביא אתכם למצב שבו לא יהיה ניתן בשום צורה לבצע את השחזור. לא חבל שתפספסו את ההזדמנות שנמצאת לכם בידיים? אם אתם רואים שהמידע הלך לאיבוד, מיד תחפשו איש מקצוע מנוסה ומיומן.

מומלץ לבצע את השחזור במהירות

הזמן הוא פרמטר קריטי כאשר אנו מדברים על שחזור מידע שהלך לאיבוד. אם תחכו עם השחזור יותר מידיי זמן, יכול להיות שלא יהיה ניתן לבצע אותו. אנו מציעים לכם בחום לבצע את כל הפעולה בזריזות, רק כך תוכלו לשחזר את כל המידע. שמענו לא מעט סיפורים על אנשים שהתעכבו מעט עם ההגעה למעבדה, והם הצטערו על כך לאחר מכן. באותו הרגע שגיליתם כי המידע הלך לאיבוד, תתחילו לחפש אחר המעבדה המתאימה. אנו מבטיחים לכם כי אם תצליחו להגיב במהירות, יהיה ניתן להחזיר את המידע שאבד. לרוב מדובר על מידע חשוב מאוד, כזה שיהיה לכם קשה מאוד להסתדר בלעדיו.

רצוי לחפש מעבדה מנוסה ומיומנת

קיימות לא מעט מעבדות שיציעו לכם בין היתר שירותי שחזור מידע. מה זה אומר מבחינתכם? המשמעות היא שיש לכם יותר אפשרויות, והתחרות היא בהחלט עניין מבורך. אך בו בזמן עליכם לקחת בחשבון כי בחירה של מעבדה לא מנוסה עלולה להיות בעייתית. הניסיון של המעבדה ביחד עם המיומנות שלה הם אלה שעושים את ההבדל. בדיוק כמו שלא תנסו לבצע את השחזור בעצמכם, כך גם לא תלכו למעבדה ללא קבלות. רק מעבדה עם ניסיון מוכח בשחזור מידע תצליח לעמוד בציפיות שלכם. הרי כל מה שאתם רוצים זה שתוכלו לקבל גישה למידע שהיה ברשותכם.

אל תחכו שהמצב יסתדר מעצמו

עבור לא מעט אנשים הפסקה הזאת היא פסקה הגיונית לחלוטין. אך יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי המידע יחזור ללא כל פעולה מצידם. אם המידע הלך לאיבוד, ולא משנה מהי הסיבה – הוא גם לא יחזור מעצמו. כך שאין סיבה שתחכו שמשהו יקרה ותקבלו גישה למידע האבוד. אם אתם רוצים להחזיר אליכם את הגישה למידע יהיה עליכם לפעול בהתאם. כל עוד מדובר על מידע חשוב, אין סיבה שלא תעשו כל מה שנדרש על מנת להחזיר אותו. בעבר היו אומרים לכם כי אין אפשרות להחזיר את המידע ברוב המקרים. כיום בזכות התקדמות הטכנולוגיה יש את האפשרויות לשחזר את המידע במהירות.

מהם אחוזי ההצלחה של שחזור מידע?

האמת היא שלשאלה הזאת אין תשובה חד משמעית. הסיבה לכך היא שאחוזי ההצלחה עשויים להשתנות בגלל לא מעט פרמטרים שונים. ראשית המיומנות של איש המקצוע שאמור לבצע את המשימה עצמה. מהסיבה הזאת בדיוק אנו מפצירים בכם לפנות למעבדה מנוסה ומיומנת בביצוע משימות מהסוג הזה. בנוסף הסיבה שבגללה המידע נעלם, גם היא משפיעה במידה רבה על אחוזי ההצלחה. אך ברוב המכריע של המקרים אחוזי ההצלחה הם מאוד גבוהים, כאלה שתוכלו להישען עליהם. כמובן שאם לא תוכלו לקבל גישה למידע, לפחות תדעו כי עשיתם כל מה שצריך לעשות. אין סיבה שתרימו ידיים לפני שביצעתם את כל מה שתוכלו לעשות על מנת להחזיר את המידע אליכם.

תוך כמה זמן משחזרים מידע?

הפעולה עצמה אולי נראית לכם כמו פעולה ארוכה מאוד, כזאת שנמשכת ימים ארוכים. אך בתור מספר מועט של ימים תוכלו לקבל את הגישה למידע שהלך לאיבוד. כל זאת בתנאי כי עשיתם את הבחירות הנכונות, ולא התפשרתם על האיכות של המעבדה. מעבדות מנוסות מגיעות עם צוות מיומן ועם הציוד המתאים לשחזור אפקטיבי. ברגע שאתם עושים את כל הפעולות על פי הספר, אין סיבה שלא תקבלו גישה למידע. באופן עקרוני ברוב המקרים שחזור מידע מתבצע בתוך 2-3 ימי עסקים. כמובן שאם יש עיכובים, תקבלו על כך עדכונים מראש על מנת שתוכלו לדעת. אך לרוב שווה לכם לחכות אפילו קצת יותר על מנת להחזיר את הגישה למידע. מיותר לציין כי אם הייתם מנסים לבד זה היה לוקח הרבה יותר זמן.

כמה עולה לשחזר מידע?

גם העלות של שחזור מידע היא לא עלות אחידה בכל המקרים. ראשית לכל מעבדה יש את הזכות לקבוע את המחיר שאותו היא רואה לנכון. תוכלו למצוא לא מעט הבדלים בין המעבדות השונות, כאשר לכל אחת יש את המחיר שלה. בנוסף ההתקן שממנו תרצו לשחזר את המידע גם הוא קובע את המחיר שאותו תצטרכו לשלם. בדיקה בלבד של ההתקן אמורה לעלות בין 200-300 ₪. שחזור מידע כולל בדיקה של ההתקן יעלה לכם 500-1500 ₪. טווח המחירים משתנה מהסיבות הספציפיות שאותן אנו ציינו בפסקה הזאת. תוכלו כמובן לקבל הצעת מחיר מסודרת עוד מלפני שתבצעו החלטה כזאת או אחרת.

מעבדה לשחזור מידע דטאה קייר

לא יודעים אל מי לפנות על מנת להחזיר את המידע שאיבדתם? אנו שמחים לספר לכם על המעבדה האידיאלית לשחזור המידע שהלך לכם לאיבוד. מעבדה לשחזור מידע דטאה קייר היא המקום שבו תוכלו להחזיר את השליטה לידיים שלכם. המעבדה תעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע המיומנים ביותר בכל מה שקשור לתחום הזה. לאחר בחינה מעמיקה של ההתקן, תוכלו לקבל הסבר מדויק על התהליך ועל העלויות. לאחר סיום העבודה, הלקוח מקבל את כל המידע שהלך לאיבוד בצורה נוחה. כמובן שכל התהליך מתבצע בצורה ידידותית ונוחה, כאשר המטרה היא שכל לקוח יצא מרוצה. אין סיבה שגם אתם לא תשחזרו את המידע ותוכלו להיות מרוצים מהדרך.

שתף מאמר !
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email