קרדיט תמונה: freepik

שירות לקוחות תוך רגע אחד

גם לכם נמאס לחפש שעות את מספר הטלפון המוביל אל שירות הלקוחות האזורי של חברה כלשהי? לא בא לכם לחטט שעות במגירות לצורך מציאת הכתובת המדויקת של המוסד הממשלתי בעירכם? הגיע הזמן להתחדש ולשכוח מהצרות – באתר שירות בקליק יש את מה שאתם מחפשים! עם מאגר מידע ענקי המכיל אלפי כתובות, מספרי טלפון ופרטים נוספים של חברות וגופים ציבוריים ועסקיים בישראל! ספר הטלפונים החדש שמכיל את כל פרטי המידע שאתם באמת צריכים ברגע האמת, עם מידע עדכני וממשק יעיל ביותר. הכנסו עכשיו!

מחפשים את הטלפון של סניף הבנק שלכם בעירכם? הטלפון של שירות לקוחות צ'יטה? כאן תמצאו את זה בקליק!

 

מה יש באתר שירות בקליק?

האתר שירות בקליק מציע שירות בחינם לכל ישראלי שמעוניין ליצור קשר עם חברות, ארגונים, מוסדות וגופים פרטיים וציבוריים. פעם היינו משתמשים בדף על מנת לעשות רשימה של טלפונים חשובים וכתובות. היו אנשים שהסתמכו על ספרי טלפונים, ויש היום כאלה שפשוט נכנסים לכל אתר ואתר של כל חברה או גוף על מנת להשיג מידע קלוש כלשהו לגבי פרטי התקשרות, שלא תמיד מופיעים ולא תמיד עדכניים. הגיע הזמן לשים סוף לחיפושים ולטרדות ולמצוא את פרטי המידע שאתם צריכים באתר שירות בקליק!

אז לא משנה אם אתם מחפשים את הכתובת המדויקת של מוזאון לאומנות בעירכם, מרכזי בילוי ופנאי בקרבת מקומכם או שירות לקוחות צ'יטה, הכל נמצא פה. תוכלו להיכנס ולהתעדכן בכל הפרטים.

 

המקומות שאתם באמת צריכים

האתר מציע לכם למעשה כמעט כל נותן שירות וספק מוצרים הפועל בישראל, למשל חברות סלולר ואינטרנט, חברות גז, סניפי דואר ובנק, מתחמי בילוי ופנאי, מסעדות, תחנות דלק, כספומטים, גופים ממשלתיים, גני ילדים ובתי ספר, מוסדות אקדמיים ועוד.

 

מידע רלוונטי ושימושי

לא תמיד באינטרנט מופיע כל מה שאנחנו מחפשים. זה שהעולם כולו גולש באינטרנט לא אומר בהכרח שהמידע תמיד נזיל ומסודר לפי סדר וארגון שבאים לקראתנו. לכן, האתר מסודר ומאורגן בצורה כזו שתיטיב לכל משתמש ישראלי בקלות וביעילות. הממשק נוח ופשוט ביותר לתפעול, האייקונים ברורים והכתב ענק – לא תצטרכו לחפש יותר מדי את העסק או הגוף שאתם צריכים.

 

מידע נוסף תמצאו באתר

מלבד פרטי התקשרות בסיסיים כמו מספר טלפון וכתובת מקומית, אפשר למצוא עוד מגוון פרטים הנוגעים לאותה חברה או ארגון. יש כל מני תאגידים או אפילו המפלגות שפועלות בישראל ויש להם כל מני פעילויות ושטחי עבודה שהם מעורים בהם, מי ייסד אותם ומתי, וכן רשימה של שאלות ותשובות שכיחות שכבר שאלו גולשים ומשתמשים אחרים. אין ספק שהאתר יטיב לכם ויספק לכם מלוא מידע עדכני ורלוונטי.

למה אתם מחכים? יש לכם צורך למצוא פרטי מידע שימושי בנוגע למוצר או שירות? הכנסו עכשיו ותמצאו אותו תוך דקה!

 

שתף מאמר !
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email