קרדיט תמונה: freepik

איך לקנות קניית מחשב לנובו במבצע מבלי ליפול בפח?

לנובו היא אחד מיצרניות המחשבים המובילות בעולם, יש כאלה שיגידו כי היא המובילה בין החברות. אנשים רבים מחפשים מראש מחשבים של חברת לנובו, ולא של אף חברה אחרת. אך לעיתים תג המחיר יכול להיות כזה שלא תוכלו לעמוד בו, דבר שיגרום לכם לעשות ויתורים. אם הגעתם לכאן סימן שאתם מעוניינים לבחון אפשרות של קניית מחשב לנובו במבצע. עם זאת יש כמה דברים שאתם צריכים להכיר לפני שתרכשו מחשב במבצע מחנות כזאת או אחרת. זה שאתם קונים מחשב במבצע זה לא אומר שיהיה עליכם להתפשר בנושאים אחרים.

 

האם המחשב מתאים לצרכים שלכם?

גם בעת קניית מחשב לנובו במבצע תרצו לדעת כי הוא מתאים לצרכים שלכם. הרי בסוף המחשב שתרכשו אמור לשרת אתכם, ואתם לא צריכים להתאים את עצמכם אליו. אם לא תמצאו מחשב במבצע שמתאים לצרכים שלכם, מוטב כי תחפשו אפשרויות אחרות. מבחינתכם ההתאמה לצרכים שקריטיים לכם היא עניין שלא תוכלו לעבור עליו לסדר היום. כמו שלא תרכשו אף מוצר אחר שלא עומד בסטנדרטים השונים שהצבתם לעצמכם. זה נכון גם בעת רכישת מחשב של חברת לנובו או כל חברה אחרת.

 

מה הסיבה שבגללה המחשב במבצע?

אין סיבה שתחששו לשאול את השאלות החשובות האלה שאמורות לשפוך אור. לא סתם חנות מסוימת מחליטה כי מחשב מסוים יהיה מוצע במבצע ללקוחות. קניית מחשב לנובו במבצע מחייבת אתכם לבחון את הסיבות למחיר המוזל. אם הסיבה היא הגיונית, אין מניעה מלרכוש את המחשב. אך אם הסיבה נראית לכם חשודה, מוטב כי תחפשו אחר מחשבים אחרים. בסוף אתם אלה שאמורים להשתמש במחשב, וגם להנות ממנו.

 

האם המחשב היה בשימוש קודם לכן?

המון מחשבים שונים שמוצעים במבצע הם מחשבים שהיו בשימוש לזמן קצר. המחשבים האלה נקראים מחשבים מחודשים, והם לא תמיד יצדיקו את המחיר. כל עוד מדובר על מחשב שהיה בשימוש מינורי, בהחלט תוכלו לרכוש אותו. אך אם המחשב היה בשימוש תדיר יחסית ויש עליו סימני שימוש, לא בטוח ששווה לכם לרכוש אותו. ישתלם לכם לרכוש את אותו המחשב רק שהוא יהיה חדש לגמרי, גם אם זה אומר שתעשו זאת במחיר מלא.

 

למשך כמה זמן מגיעה לכם האחריות?

קניית מחשב לנובו במבצע צריכה להיות קנייה שבה תהיה לכם אחריות. אין סיכוי שאתם תקנו מחשב מבלי שאתם מקבלים עליו אחריות שתספק לכם שקט. מחשבים במבצע יכולים להגיע עם אחריות קצרה יותר בהשוואה למחשבים שתקנו אותם במחיר מלא. כל עוד ההבדלים הם מינוריים, החיסכון הכספי יהיה שווה ביותר. עם זאת תוודאו כי האחריות לא תהיה קצרה באופן משמעותי מהאחריות המקורית. תתעקשו לקבל אחריות שתספק לכם שקט לזמן ממושך מבלי שתאלצו להתפשר.

שתף מאמר !
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email