קרדיט תמונה: freepik

מעבדת מחשבים אפל מומלצת – מה חובה לשאול?

קיימות לא מעט שאלות שבוודאי תרצו לשאול את המעבדה שבה תבחרו. הרי כל מעבדה יכולה לספר לכם כי היא מעבדת מחשבים אפל מומלצת. איך תוכלו לדעת על מי אפשר לסמוך? על ידי שאילת השאלות הנכונות שיסירו את כל הערפל. במאמר הבא אנו נסביר לכם אילו שאלות חובה עליכם לשאול עוד בטרם הכנסת המחשב לתיקון. השאלות הללו יהיו רלוונטיות לפני תיקון מק או כל מחשב אחר שיש ברשותכם. מוטב כי תסירו את כל הערפל עוד בטרם יתבצע התיקון.

מדוע חובה להקדים תרופה למכה? מכיוון שרק כך תוכלו להיות בטוחים שהתיקון יהיה לשביעות רצונכם. כל השאלות הללו נועדו על מנת למנוע מצבים לא נעימים של חוסר הבנה. כמה פעמים יצא לכם שהגעתם למעבדה או לכל מקום אחר, ולא הבנתם האחד את השני? כעת אתם יכולים להסיר את האפשרות הזאת מהשולחן. אחרי שתשאלו את השאלות הנכונות שום דבר לא יהיה בסימן שאלה מהצד שלכם.

כמה שנות ניסיון יש לכם בתחום?

הניסיון הוא אחד מהפרמטרים הכי חשובים שיש, בטח כאשר מדובר על תיקון מקבוק. על מנת שתוכלו להיות רגועים מוטב כי תכניסו את המחשב למעבדה עם שנות וותק רבות. אם המעבדה קיימת רק מספר מועט של שנים, לא בטוח שהיא תעניק לכם את מבוקשכם. תזכרו תמיד כי השאיפה הבסיסית היא שהתקלה שקיימת במחשב שלכם לא תטריד אתכם יותר. הניסיון הוא פרמטר קריטי בבחירת כל איש מקצוע ובבחירת כל סוגי המעבדות. ברגע שיש מעבדה עם רזומה עשיר, תוכלו לצאת מנקודת הנחה כי היא יודעת מה היא עושה. עליכם להיות ספציפיים ולשאול כמה זמן המעבדה מספקת תיקוני אפל. כי בסופו של יום ההתמודדות עם המוצרים של אפל היא התמודדות שונה לעומת מוצרים אחרים. זה לא משנה אם התיקון הוא של מחשבים ניידים או פלאפונים סלולריים.

תוך כמה זמן התיקון מתבצע?

אף איש מקצוע לא יכול להגיד לכם מראש תוך כמה זמן תקבלו את המחשב בדיוק. אך אנשי מקצוע מנוסים שעובדים במעבדת מחשבים אפל יודעים להעריך. הניסיון שעליו דיברנו בסעיף הקודם מאפשר להם להעריך בצורה כמעט מדויקת את זמן התיקון. מוטב כי תתעניינו מראש תוך כמה זמן מתבצע תיקון מקבוק, בהתאם לבעיה הקיימת. יש בעיות שקל לתקן, ולכן משך זמן התיקון יהיה מינימלי. קיימות בעיות רציניות מאוד שהתיקון שלהן לוקח זמן, ומוטב כי תהיו ערוכים לכך. תזכרו כי המחשב הוא חלק בלתי נפרד מכם, ולא תרצו למצוא את עצמכם ללא מחשב תקופה ארוכה. תחפשו רק מעבדת מחשבים אפל מומלצת שתהיה מספיק זמינה עבורכם.

כמה צריך לשלם על תיקון מק?

גם בנושא של העלות לא תקבלו תשובה חד משמעית. אך חשוב להבהיר כי לכל מעבדה יש את המחירים שלה, ולכן חובה עליכם לשאול את השאלה הזאת. הערכת המחיר יכולה להיות הערכה קולעת, אך לא פחות חשוב היא תרגיע אתכם. הרי לא תרצו להכניס את המחשב למעבדה שעלויות התיקון בה יהיו עלויות יקרות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשאול את השאלה הזאת. כל מעבדה שמכבדת את עצמה תציג עלויות תיקון מקבוק וכל שאר המוצרים שאותם היא מתקנת. הלקוח מצידו הוא זה שיכול לבחור האם להכניס את המחשב לתיקון או שלא.

האם קיימות המלצות של לקוחות?

לא סתם המאמר עצמו מדבר על חיפוש מעבדת מחשבים אפל מומלצת. ההמלצות של לקוחות מרוצים הם אלה שיכולים לעשות את ההבדל מבחינתכם. לא תרצו להכניס את המחשב למעבדה שאין לה המלצות שונות מלקוחות שקיבלו שירות. הרי במקרה כזה ככל הנראה תמצאו את עצמכם במצב של חוסר וודאות מוחלט. לכן תשאלו לגבי המלצות אם הן אינן מוצגות בצורה ברורה. לעיתים תוכלו למצוא את ההמלצות באתר האינטרנט של החברה או במנועי החיפוש. תיקון מק מבצעים רק במעבדה שיש לה המלצות רבות מצד לקוחות שקיבלו ממנה שירות. זוהי הדרך הכי טובה שלכם לדעת כי אינכם מכניסים ראש בריא למיטה חולה. אולי בסוף תמצאו את עצמכם במצב שבו גם אתם תוכלו להמליץ על השירות.

האם ישנה אחריות על התיקון?

השאלה האחרונה שתצטרכו לשאול קשורה לאחריות על התיקון. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי ישנה אחריות מקיפה שתביא לכם שקט לאורך זמן. אחריות על התיקון היא סוג של תעודת ביטוח לכך שהוא בוצע בדיוק כמו שצריך. אם מעבדה המבצעת תיקונים שונים אינה מספקת אחריות זה אמור להדליק לכם נורה אדומה. בטח כאשר מדובר על תיקון מק או כל מכשיר אחר של אפל, תיקון שדורש מיומנות קצת שונה. זוהי האפשרות שלכם לדעת כי אתם צפויים לעלות על דרך המלך. כלומר תמצאו את עצמכם במצב שבו גם אם הבעיה חוזרת יהיה לכם אל מי לפנות בנידון.

מעבדת אגס נגוס – מעבדת מחשבים אפל מומלצת

רוצים לבצע תיקון מקבוק במעבדה המתמחה בתיקון מחשבי אפל? מעבדת אגס נגוס היא המעבדה הנכונה מבחינתכם. המעבדה מעמידה לרשות לקוחותיה רזומה עשיר במיוחד בתחום הזה, למעבדה יש ניסיון של מעל 15 שנה. המעבדה מציעה בדיקה על המקום בחינם, מבלי שתצטרכו לשלם עליה כסף. לאחר הבדיקה תוכלו להחליט האם להשאיר את המחשב לתיקון או לקחת אותו ביחד אתכם. השאיפה היא שתוכלו לקבל את המחשב כאשר הוא תקין בדיוק כפי שהוא היה בתחילת הדרך. לאחר התיקון כל לקוח מקבל אחריות מלאה על כל הפעולות שבוצעו על ידי צוות המעבדה. כך שלא אמורות להיות לכם סיבות לחשוש או לדאוג כאשר תכניסו את המחשב למעבדת אגס נגוס.

שתף מאמר !
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email